Słowa w mojej głowie wirują jak oszalałe. Myślę o tym, co pisać i jak pisać. Uskrzydla mnie chwila, kiedy pióro nie może nadążyć za
moimi myślami, tak jakby litery same łączyły się w jedną całość. Chcę rozwijać się w tym kierunku. Łączę pozytywne myślenie, dobrą muzykę i olej we łbie.

niedziela, 28 grudnia 2014

Melduję się

Witam. Usunęłam wszystkie posty, bo nie są tu potrzebne. Chciałam zaznaczyć, że żyję.
Cholernie dużo się teraz dzieje w moim życiu. Ale radzę sobie, w porządku.
Może kiedyś tu wrócę.


Trzymajcie się.






3 komentarze:

  1. Szkoda, że usunęłaś posty. Ale szanuję Twoją decyzję.
    Sama z resztą zrobiłam coś podobnego.
    Mam nadzieję, że to co się dzieje teraz w Twoim życiu będzie miało same pozytywne skutki. A jak nie to szkoda. Przynajmniej będzie z czegoś wyciągać lekcje.
    To co napisałam chyba nie ma sensu. Nieważne.
    Trzymaj się c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym przeczytać wszystko to, co się tu znajdowało.

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad tutaj w postaci komentarza, chciałabym wiedzieć, że ktoś czyta to, co napiszę, bo liczba wyświetleń nic mi nie mówi. Jestem otwarta na krytykę, bo mimo tego, że to nic miłego, to jednak uczy. A właśnie po to tutaj jestem. Żeby się rozwijać.
*zostaw link do siebie, chętnie zajrzę*